Fark Yartan Kişi: Mahir

Bu yazımda biraz farklı bir konu işleyeceğim. Bu sefer para kazanmanın yollarını es geçiyorum. Birazda farklılıklardan bahsedelim. Bir Türk dünyaya bedel. Nasıl oldu bilmiyorum ama bahsetmem gerektiğini düşündüm.


İnternet Mahir

"I kiss you" sloganıyla internet aleminde yıllar önce beliren Mahir beklenmedik bir hayran kitlesine sahip. (en azından ben beklemiyordum) Dünyanın pek çok yerinde Mahirle tanışmak için bekleyen yüzlerce kişi var. Özellikle bayanlar Mahir'in hayran kitlesinin çoüunluğunu oluşturuyor.

İnsanların daveti üzerine Mahir pek çok ülke gezdi. Onların evlerinde kaldı, yedi içti. Hiç bir masraf yapmadan dünyanın pek çok yerini gördü.
İnteret Mahir'i anlatmamım sebebi bir kişinin nasıl büyük bir kitkeye ne kadar kolay bir şekilde hitap ettiğini daha iyi görmenizi sağlamaktı. Bu yazımda para kazanmanın yollarında bahsetmeyeceğimi söyledim ama bu başarının büyük ölçüde paraya çevrildiğini de göz ardı etmemek lazım.

Bu yazıyı Mahir'in meşhur klibi ile kapatalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ve sorularınızla lütfen katkıda bulunun.
Genel ahlaka aykırı olan, hakaret içeren yourmlarınız yayınlanmayacaktır.
Yorum bıraktığınız için teşekür ederiz